<3

Hittade den här bilden från förra vintern. Åh vad jag saknar min plutt!! :( ♥

Kan dessutom inte hjälpa att tycka det ser lite mysigt ut med snön på marken! Jag har alltid hatat vintern, men på senare år har jag börjat tycka det är ganska mysigt..fram till jul typ.. Sen är det det värsta som finns!! Då flyr jag gärna landet!  Då är det så himla mycket lättare att stå ut med vintern också, för då vet man att fram till jul är allt bara mysigt, med massa te och tjocka halsdukar och goda soppor, sen slipper man resten. Den tiden när man bara går och längtar och längtar efter att snön och minusgraderna ska försvinna och att det ska bli vår. Det slipper jag gärna! Och de senaste vintrarna har jag faktiskt varit borta under just den tiden också. Förra året var jag i Sydney då. Och i år vart det ju Dubai, sen Mexiko, Guatemala och Belize, och båda åren kom jag hem lagom till vårtecken och Valborg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0