Love what you do, Do what you love

Hello. Jag sitter och drömmer som vanligt. Idag har jag gjort en massa Vision Boards. Kollage och mind maps med drömmar och mål! Sånt är bra!

Söndagskvällen spenderades hos Sanna. Vi drack te och pratade om livet, planerade resor, pratade drömmar osv. Myskväll Paula och Sanna style helt enkelt!!

 

Idag har jag vart ledig, underbart! Har bl.a. vart på Elgiganten och försökt bli av med viruset på min dator och klappat på fina kameraobjektiv och lite sånt. Vill köpa, men måste spara pengar.. Hmm svårt det där. Eller inte egentligen. Resa är prio ett. I alla lägen. 
Träffade en gammal kompis från skolan igår på jobbet och fick frågan: Har du inte rest klart nu?! 
Klart!? Det kommer aldrig hända. Aldrig. Som i Mexiko när vi stötte påen gammal man som reste för hela sin pension. Backpackade runt. Det kallar jag livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0