Lunch

Detta är resultatet av när jag har tråkigt hemma, och leker med min kamera. Jag ville ha något att filma, så det blev en matlagningsvideo! Haha! Så här ser ofta mina luncher ut hemma. Goda sallader! Det här är utan tvekan min favoritkombination just nu. 
 Och se till att ni har en god olivolja! Jag har en som är helt underbar som jag och Anna köpte med oss hem från Grekland. Den gör att allting blir hur gott som helst! Vad jag gör när den tar slut är en bra fråga.... 
Aja. Hoppas ni gillade min lilla video :).  Måste filma mer! Det är så kul!

Kommentarer
Postat av: maria

alltså paula jag dör. vad duktig du är och vad gott det ser ut och vad söt du är!

Svar: Haha tack sötis!! :)
paulasimons.webblogg.se

2012-09-07 @ 21:35:11
URL: http://mariakallmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0