Dubai

Flygbiljetten jag bokade var till Dubai. Jag har inte varit där på två hela år och jag saknar det som fan! Sist jag var i Dubai var jag där med mina två favoriter, Andrea och Michelle. Ens syster och ens bästa vän i Dubai i 10 dagar, det var en bra semester det! Vi hängde på stranden, shopped til' we dropped, festade och åt god mat.

Denna gången kommer nog bli ganska annorlunda dock. Jag ska vara borta i lite mindre än en månad, och jag får varken sola eller dricka alkohol på grund av min medicin. Men bryr jag mig? Nej. På med hög solskyddsfaktor bara! Dessutom ska jag inte shoppa så mycket, för jag vill hellre spara till en kommande resa. Men jag ska fanimej njuta av att slippa kylan, av att bada i havet, av att träffa min pappa och min underbart söta lillebror, av att inte vara i Sverige! För FY vad jag är less på det! Jag ska bort till solen och få ny energi och livslust. Det är precis vad jag behöver just nu!

Här är lite blandade Dubai bilder från 2010 och 2009.


♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0