Gentleman på Grönan!

Goodmorning! :) Eller aa, morgon för mig iaf.. vända på dygnet my ass :P Jag tänkte berätta lite om när jag såg Gentleman i förrgår! Det var hur kul som helst och han var jätte duktig på scen !

Det började med att jag och Madde tog tåget till stockholm klockan 13.35! Vi åkte tidigt för att vi ville gå runt i stan i stockholm lite innan! Vi gick runt ett tag , träffade michelle också, madde köpte skor.. Sen gick vi och åt på Kungshallen.

Dom har VÄRLDENS godaste ceasar sallad där som ni MÅSTE pröva nästa gång ni är i stockholm. Det är på resturangen där uppe.. precis när man kommer in i Kungshallen så gå man till vänster och tar en trappa upp.. Typ till en hamburgarställe. Där finns den och den kostar 89 kr. Totally worth the money!!

Allafall.. Sen började klockan närma sig fem och vi var tvungna att vara på gröna lund innan 18.00 för då höjde dom inträdes priset från 70:- till 140:- !! Vi träffade Vickie (en av michelles kompisar från sigtuna) och så vi skyndade oss att äta upp salladen och sen gick vi snabbt till 47ans busshållplats där vi mötte emil och jennyfer som precis kom från tåget. Sen tog vi bussen som var helt proppad och så blev det nått fel på den så vi fick vänta i den där stekheta bussen jätte länge. När vi Finally kom fram till grönan kl tio i sex så var det jättelång kö! Vi trängde oss jätte mycket, men sen kom det en tjej och öppnade en ny kassa precis vid oss så då kom vi först så vi hann Precis innan 6 ! Tur ! :) hehe. Sen var det bara att börja vänta eftersom han började spela klockan 8! (Fast vi såg han typ 1 och en halv timme innan när han testade ljudet och sånt på scenen)

När klockan var lite över 20.00 kom han in på scen och stanken av Marijuana låg i luften..(eftersom en kille bakom oss stod och rökte på :P ) .. Han började spela en massa av hans nya låtar som inte så många kunde sjunga med i och sen körde han dom mest kända mot slutet. Hans fru var en av bakgrunds sångarna och hon var värsta söt :) Man såg hur dom kollade på varandra ! Aaaw :D haha.. På grönan är scenen rätt nära publiken och jag lyckades tränga mig längst fram som vanligt!! Det var en trappa ner från scenen som han gick ner för flera gånger och en av gångerna stälde han sig på gallret längst fram mitt framför mig! Alla blev galna och började tafsa på han och dra i han! Jag gav honom en stor kram!!(och tafsade lite ;D)  Haha man måste ju passa på! ;D.. Senare mot slutet så slängde hans trummis ut en av sina trummpinnar till publiken , och jag plus många andra fångade den! Alla drog och kämpade för att få pinnen så till slut när mitt finger höll på att gå av så var jag tvungen att släppa :P haha. ,
Jag låter som en riktigt jävla galen groupie!! Hahah men jag blir alltid lite galen på kosärer bara ! Oavsett vem det är.. eller aa sålänge det är nån jag vet vem det är och jag kan några av låtarna!
Hur som helst så var han jätte bra på scen och gullig mot alla fans, han pratade med publiken hela tiden och kollade mycket ner på oss som stod längst fram!! :)

Här har ni lite bilder.. jag skulle lägga in en film om jag kunde, men varje gång jag försöker lägga upp någonting på youtube så tar det alltid 100 år (eller så är det min dator som hakar upp sig) och jag orkar inte vänta..


Grönan på kvällen ♥

Gentleman!



(Madde, Michelle, Jennyfer och ni som va med, om ni vill ha bilderna utan paulasimons.webblogg.se på så säg till så skickar jag dom!!)


Taggade innan..


..Slitna på sista tåget hem!!
Hehe.


Så..nu är det bara URF kvar att berätta om!! :D

Aja , nu ska jag och handla med min mamma!!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0