Thursday-StreetArt

Tjenatjena :P .
Idag har jag vart värsta trött och flummig hela dagen! Fråga inte varför .. hahah . Idag är det torsdag which means = Dans ! :) Sen måste jag plugga lite också för helt plötsligt så har jag jätte mycket som jag måste hinna med!

Vi ska välja inriktning/individuella kurser till 2an och senast Idag så skulle man lämna in Valblanketten. Typiskt mig= Jag glömde. OCH jag glömde att ta hem den idag. Asså hur dålig får man vara?? Som sagt, typiskt mig!

Asså så jävla coolt ! Jag satt och googlade lite och hittade värsta coola bilderna!!
Alla är målade på helt platta ytor!!



World Largest 3d Street Painting 02

COOLT VA !? :P

hahah nu ska jag gå och äta och sen iväg & dansa :D
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0