Torsdag !

hej hej !

PLUGG/SKOLA
Jag kom nyss hem från skolan! Jag hade min redovisning första lektionen och den gick helt okej! Hahah den enda problemet när jag ska prata framför folk är att jag typ säger "UUM" i varje mening! Jag skojar inte! Jag bad Safi räkna hur många gånger jag sa det och tydligen blev det 28 GÅNGER ! hahahah xD I Lite komiskt tycker jag. Men annat än det så gick det bra, jag tappade inte bort mig eller något sånt.
Sen hade jag Matte där jag insåg hur LÅNGT jag ligger efter ! typ 46 sidor !!!!! Som jag måste räkna ikapp inann provet nästa vecka! I suck ! Asså matte är FYI en av dom sakerna som jag är SJUKT dålig på ! Men jag ska räkna lite idag, sen typ på söndag och måndag och då har jag förhoppningsvis räknat ikapp det mesta !
Spanska provet som jag skulle ha haft idag "råkade" jag skola från.. :P Men jag hade ju inte ens öppnat BOKEN !
Nej nu får jag skärpa mig faktiskt! Jag låter ju som värsta IG eleven !

Nu ska jag gå och dricka te och ta min hostmedicin (som typ inte funkar, har hostat som fan hela dagen)

Jag skriver säkert ngt sen .
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0