Yes i am a HP nerd

Hej ! Vet ni vad jag läste nyss !!? Att den 21 nov kommer den nya Harry Potter filmen! Yaay !! Harry Potter and the half blood prince!  Eftersom det roliga är över: böckerna , så kan man ju istället glädja sig åt filmerna.. även fast dom är sämre än böckerna. Bara typ...135 dagar kvar! :P hahah ! Ja jag är ett Harry Potter fan! xD HP är bäst ;P



Hehe ! :) Andra kommande filmer: Madagaskar 2 (i'm just lika a little child aren't I :P) en ny bond film (not that i care..) m.m. haha ni kan kolla på sf.se på kommande filmer! :)

Jag vaknade vid 10 imorse. Satte mig framför tvn med god frukost och kollade på Oprah. Det handlade om rökning.. ush, fyfan vad jag är glad för att jag inte röker efter jag har sett det där!! Kanske finns på youtube eller nått.. eller oprah.com.. i don't know men smokers= you should check it out!

Nu ska jag nog gå och göra mig lite lunch... "undra vad jag ska äta" = Varma koppen soppa såklart ;P haha! My favorite!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0