Britney all cleaned up..?


Jag såg den här bilden på Britney, och kunde nästan inte tro att det var hon. Man är ju så van och se henne helt skabbig med smutsigt hår, skabbig hy och visa iaf någon privat kroppsdel, vilket hon inte gör här:  Hon börjar alltså fräsha till sig! Vilket jag tycker är väldigt bra! Tänk annars när hennes barn växer upp och typ söker på sin mamma på google och får se de där hemska bilderna på henne hur hon var i hennes värsta dagar (för något år sedan) .. Ush , jag skulle inte vilja se min mamma så, och speciellt inte veta att hon misskötte att ta hand om en när man var liten.. Vi får hoppas att hon fortsätter såhär då!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

I know, hon har till och med fräscha naglar! Go britney!

2008-06-27 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0