Danskarna är roliga dom



Ikväll har jag varit hemma, ätit gott och övat min danska ;) Släkten är ju här, men dom åker hem imorrn ( vet ej vilken tid dock) Hahah dom försöker få med mig till danmark över sommaren för dom tycker att jag behöver en pojkvän och ett sommarjobb (haha sånna är dom) :P Men jag tror nog att jag klarar mig ;)
Jag är glad över att jag har danskt påbrå, för danskar är så sköna och roliga. Svenskar är ju mer kända för att vara tråkiga, haha och det stämmer verkligen enligt mig. Danskarna är skönare än svenskarna ! ;D

Imorgon ska vi nog ut med båten igen, och jag tror att andrea ska med (eller jag hoppas det iaf). Hon var här ett tag idag och det var mysigt! Men det är bra om vi åker ut med båten för då kan jag försöka få lite färg till skolavslutningen på måndag!! :) I can't belive att det bara är en dag kvar som man klassas som en 1a på fyrisskolan!! Yaay !

Nu ska jag nog gå och sova ..
Hare bra <3
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0