Morning's heere

"Morning's Here
The Morning is Here
Sunshine is Here
The Sky is Clear"


 

(nån sång som är med i ett avsnitt av friends, och när jag är morgonpigg och glad på morgonen så tänker jag alltid på den sången :P)


hej hej ! Just nu sitter jag här och äter frukost! All-bran med mjölk. Yummie!! (My favorite) Jag kom på att eftersom jag vaknade så sent så kan jag äta en rejäl frukost och sen så kan jag vänta med att äta till middagen ;) Så jag har ätit en grapefruit också, yummie det med :) ! Mamma har köpt hem massa goda nyttiga grejer, som all-bran och massa frukt och sånt, så jag planerar på att leva på det nu framöver ;D Men jag älskar nyttig mat så det är lungt ! hehe . Inget kaffe blev det imorse, för jag har kommit på att kaffe kan vara en av anledningarna att jag har magproblem. För jag överkonsumerar det verkligen ! Men men .. Jag tänker inte vara heelt utan det :P Jag ska bara låta magen vila lite :)

Idag har jag faktiskt inga planer. Men det är skönt som fan. Att bara chilla och känna att man inte har någon som ställer krav på en, man har ingenstans man ska vara, att känna att man är helt fri helt enkelt! Det hör sommaren till ! Långa slappa lat-dagar. :) I like it !

Igår hade jag och mina girls fotbollskväll, och den här gången var vi faktiskt lite mer inne i fotbollen. Spanien-Sverige var det som spelade. Och spanien vann med 2-1. Skit irreterande ! För det var David Villa som sköt in bollen i mål typ 2 minuter innan matchen var slut !



Där är han. Hahah Atti och Johanna (mina kompisar) är typ kära i han. Asså han ser ju bra ut men såå snygg är han inte... Lite för sliskig för min smak :P haha Henke Larsson däremot ! Han är en riktig snygging ;)
Haha sen när har jag börjat bry mig om fotboll ? :P

Aja.. nu tror jag att jag ska gå och äta lite mer all-bran :P
haha
Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

För det första: - Atti och Johanna är kärA i HONOM herer det.

För det andra: Det är inte bra att äta för mycket All Bran så du vet, och det finns ganska mycket socker i all bran, så det är inte lika nyttigt som du tror.

För det tredje: Henke Larsson är inte snygg!

Haha.

2008-06-15 @ 18:47:26
Postat av: paula

för det första: Jag vet, det kallas att skriva fel :P

för det andra: Jag vet men jag låtsas för mig själv att det är nyttigt för att jag tycker om det så mycket ;P

för det tredje: Jo det är han!

2008-06-15 @ 19:16:23
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0