sommarnatt



Hej! Jag kom nyss hem, från att ha umgåtts med några kompisar och sen en liten promenad eller vad man ska kalla det i sommarnatten. Det kom även en liten sommarregnskur. Men det gjorde inget. "Regndansen", haha :P (lite internt)

Jag fotade dagens outfit idag men jag kom på att jag hade glömt att lägga upp den.. så jag gör det nu! :) Jag var ju bara hemma och segade så jag hade inget speciellt på mig, men så såg jag ut iallafall. Fast man ser ju inte så bra heller, men men.. jag orkade inte beskära bilden.. Så det fick bli sådär.

Lös T-shirt från Bershka Man (Pappas gamla), Jeansshorts från Only, Halsband från H&M

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Wafa

Vad fin du är Paulie :)

2008-06-29 @ 01:18:47
URL: http://wafaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0