Dancinginthemoonlight

Godkväll ;) Ikväll har jag varit med några kompisar, inte gjort så mycket alls faktiskt. Vi började kolla på Spanien-Ryssland matchen, men vi tröttnade snabbt så vi gick ut och gjorde lite annat. Det har varit så skönt väder idag, hoppas att det håller i sig! Verkligen! För jag är riktigt WHITE just nu! Jag vill bli brun ju, och det går ju inte riktigt när solen inte är framme.. :/ 

 Annars har jag inte så mycket att berätta just nu.. Jag är JÄTTE mätt för att ja har ätit massa onyttigt idag.. helt onödigt, men gott !! När jag var på stan så åt jag, Johanna och Nishat en massa kakor och vit choklad. Skit Gott ! , Sen så åt jag chips när vi kollade på fotbollen också- och nu håller min mage på att sprängas. Jag ska sluta överäta!! Fr. o.m. nu ska jag bara äta när jag är riktigt hungrig.. eller ja, jag ska försöka iaf! Jag saknar att dansa!! I höst ska jag dansa riktigt mycket! I loovee it <3


Jag kommer faktist inte ihåg vart den här bilden kommer ifrån.. Jag sparade den någon gång på min dator för att den var så fin! Dans <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0