Söndag igen!

Hejhej! Nu är det söndag igen och jag planerar en riktig tjockisdag= alltså att inte röra en muskel! Och så är jag jättegodis sugen som vanligt, men det får räcka nu! Jag åt nyss en glass xD.

Igårkväll var hmm .. roligt xD. Fast inte på det sättet ni tror. Det var mer åt det komiska hållet! Hahah ! Aldrig mer en rosendal fest säger jag bara ! HAHAH ! (Inside joke) Kvällen slutade med en fet godispåse och att vi alla (utom jennyfer) däckade hemma hos michelle!
   Vi vaknade runt 11, och jag och Madde åkte hem till mig och åt och bosatte oss i min säng framför en dålig American Pie film. Som vi inte orkade kolla på så vi stängde av den och åt glass istället ! :) Madde åkte hem nyss och nu sitter jag här och fixar med bilder från igår och i förrgår.
Här är några :) :
Fredag


Först var det paparazzi time efter skolan . hahah. Sen Musikens hus. Efter det blev det inga mer bilder.
Lördag

Sen blev det inga mer bilder från lördagen för att min kamera var inlåst i en garderob. Men don't worry, ni missar inget! xD

Nu ska jag gå och göra ngt annat !
och eftersom jag är så duktig på det där med youtube nu så kommer det en film sen ! xD

Ha en skön söndag!!

<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0