MåndagsPlugg~Måndags-daydreaming

Det är som sagt plugg som gäller för mig den här veckan.. Booring. Alltind när jag pluggar så börjar jag göra annat / tänka på annat!! Typ sommaren :) Jag äälskar sommaren; det varma vädret framför allt !! Lixom om det inte var skitväder ute nu så hade jag ju kunnat sitta ute och plugga, och det hade gjort allting mycket lättare ! Jag lovar!

Jag håller just nu på att titta på massa dansfilmer från genrepet. (Istället för att göra mitt historia arbete och skriva om Selma Lagerlöf) Alla var så himla duktiga och jag ska lätt köpa terminskort nästa termin. Terminskort= Man betalar för 3 danser, sen så får man typ "hoppa in" på alla som inte är fulla !! :) JAG VILL!! Jag kan inte fatta att det dröjer en hel sommar tills dess bara . Jag saknar REDAN dansen !! (Har vanligtvis dans på Måndagar) I love it <3


♥♥

Som ni ser, jag tänker på allt annat än att plugga...

Jag vill ha fint väder igeen!!


Aja ...nu måste jag fortsätta..
 have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0