Sooorrryyy

Jagvet jag vet !! Jag sa att jag skulle lägga ut lite bilder idag men det är så mycket plugg/dans m.m. just nu så jag har helt enkelt inte så mycket tid över att sitta vid datorn. Men jag lovar lovar lovar att jag ska göra en rejäl uppdatering med bilder, vad som har hänt senaste tiden, m.m. !

Jag har precis vart och dansat. Det var riktigt svettigt idag!! Vi finslipade mest till föreställningen! Åh jag längtar !! Det kmr att bli så kuul! Jag älskar att dansa!! (Om ni inte hade fattat det by now) :P

Nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla lite på matten och sen soova! Vi som läser Matte A har nämligen nationellt prov imorgon. Ush! I am hoping for a miracle! Cause i really need it!!!!!

Pusshej !
/Paulie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0