Celeb-kids

Hejhej! Jag sitter i biblioteket i min skola just nu. Vi har matte, och jag har inga matteböcker.. slarvig och glömsk som jag är så har jag glömt dom hemma...
Geografi läxförhöret idag gick bra, och jag stressade som vanligt upp mig i onödan !
Idag ska jag på stan efter skolan för att fixa lite grejer.. bl.a. köpa present till min mami :) Annars har jag inte så mycket planerat...

Asså finns det ngn kvinna som någonsin har varit snyggare gravid? Hon är också nygift btw! :) Med Cash Warren såklart! Jessica Alba är verkligen blessed: Hon är alltid vacker !! Fatta sött barn hon kommer att får!!  :):)

.............

Typ som Brad och Angelinas dotter Shiloh: Gullig som fan ! Men man förstår ju vart hon får sina "good looks" ifrån: hennes heting till far !



Haha jag hittade en rolig bild på angelinga och jack blacks magar. (Angelina är gravid, inte Jack Black :P )

Aja nu ska jag sluta tjata om kändisbarn .. :P

See ya ;D

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tycker Alba är töntig. Snygg dock. Shiloh är snyggaste barnet ever!

2008-05-21 @ 12:33:51
Postat av: paula

nej alba is a cutie :) och I know (shiloh!)

2008-05-21 @ 18:44:17
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0