6 days to go!

Hej ! Jag vet jag har varit dålig på att blogga, men ni får helt enkelt stå ut. Men om 6 dagar så åker jag till Dubai! Och då lovade jag ju er att jag skulle blogga där ! :) And i will stand by my promise!

På torsdag åker jag altså till Dubai och jag ska vara där i 11 dagar! Det här behöver verkligen jag just nu! Jag är så himla trött på allt! I need vacation, and i am getting one ! :D I should count myself lucky!

Och om exakt 1 vecka så är det CHRISTINA AGUILERA konsert i Abu Dhabi! (Huvudstaden i UAE , landet som Dubai ligger i ;P ) Jag vet inte hur det blir, om jag kan gå eller inte men pappa håller på att kolla efter biljetter för fullt, och vad jag förstod så hade han fått 2 VIP biljetter, så there might be a good chance att jag och Andrea får dom :D SÅ ISF SÅ SKA JAG SE CHRISTINA AGUILERA OM EN VECKA!!!! OMG OMG !! I know jag är töntig, men hon är och har varit min idol sen jag var liiten ! :) Både jag och min syrra älskar henne, min syrra lite mer i smyg dåra :P Men jag hoppas att pappa fixar andra biljetter så att vi alla kanske kan gå, typ ståplatser. Men jag hoppas först och främst att jag och Andrea får dom där VIP biljetterna så vi iaf kan se henne, även fast platserna suger och dom är typ 123492847 meter långt bort från scenen. Jag vet , VIP låter bra, men it aint.. Jag står hellre längst fram vid gallret och får ont i fötterna och trängs och skråålar men massa andra galna fans! Men it's better than nothing! :D


Yay! Hoppas <3



My 2nd home <3
Jag längtar så sjukt mycket nu ! Åååh jag ska bli bruun !
Pappa har typ flyttat till ett nytt ställe, till en lägenhet där det tar typ 3 minuter att gå till stranden, och det finns en pool precis nedanför huset, och det finns typ en lång promenade med massa caféer och affärer och sånt! I'm so exited ! :D

Nu ska jag gå, men jag lovar att blogga när jag åker och lite innan och så också! :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

What! for real? har han fixat biljetter? :D

2008-10-18 @ 17:30:41
Postat av: dena

fan vad orättvist! jag ääälllsskar dubai. =)

2008-10-21 @ 19:37:55
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0