Christina Aguilera live in Abu Dhabi

Click to view full size imageClick to view full size image

HEJ! Igår var jag på CHRISTINA AGUILERA !!! Det var huuur bra som helst !! (obviously) och jag är såå lyyyckkliiiggg just nu!! Jag stog och skrek som en galning och sjöng med på varenda låt och varenda litet wail typ så jag har ggaanska ont i halsen just nu :P haha Jag stog rätt lånt ifrån tyvär, för det var de bästa platserna som pappa kunde fixa, men jag såg iaf ! Men jag stog på tå ganska mycket! Haha folket i Dubai är inte så lätta att trängas med :p hehe, när jag och Andrea försökte trönga oss fram lite så typ kollade dom på oss som om vi var galna och som om dom typ blev offended eller nått.. haha så det gick inte så bra att tränga sig, som är väldigt ovanligt för jag är BÄST på det.. haha annars brukar jag alltid hamna längst fram på konserter.. men här är det inte bara att köpa ståplats och sen tränga sig längst fram, utan dom har olika sections som heter "front cage" (längst fram vid gallret, dom biljetterna är dyrast typ) sen finns det "diamond standing" (som är bakom dom som står vid gallret) sen finns det "front standing" (och det är bakom diamond och cage standing, men det är hyfsat långt fram ändå) sen "regular standing" (där stod vi, det är bakom front standing) så vi var ganska långt ifrån. Men jag är glad ändå! Hur glad som helst faktiskt, att jag överhuvudtaget fick gå :D:D:D
Jag tog bilder och filmade typ varje sång, som jag kan försöka ladda upp sen. Hon sjöng massa låtar, jag har ju ingen direkt favoritlåt med henne, utan jag gillar alla ! Så hon sjöng såklart många som jag gillar , eller aa som sagt jag gillar alla ;) Och kan alla utantill :P haha jag är ett riktigt looser-fan .. en sån där mobbad groupie som är jobbig på konserter. Yup thats me, i början höll jag till och med på att börja gråta för att jag var så glad, och jag gråter ALDRIG! Inte ens på sad movies! Konserten var ganska kort dock, 90 minuter typ.. :( När det var slut så stog jag kvar och ba: Är det sluut?? Nej hon kommer komma igen , hon kommer tillbaka , andrea nej vi stannar, hon kommer snart :P Haha jag ville inte fatta att det var över. Men asså människorna på konserten var typ het döda, SKIT tråkig publik (förutom jag då ;P) Så jag förstår att hon inte blev så taggad till att sjunga så länge.. Aja. Jag ska lägga in bilder och kanske en film från min kamera senare! Inte för att jag fick några bra bilder..(pga avståndet och pga att zoomen på min kamera suger..) Men aa hur som helst, bortsett från hennes förra konsert i Stockholm 2003 så var det en av de bästa kvällarna ever !! :)

Annars så är jag här i Dubai och har det bra bara ;) Igår så var vi på stranden och vid poolen och solade och sånt hela dagen :) Jag har fått en ny mobil btw :D En Sony Ericsson Cyber-shot :) Min pappa är snäll han! :D

 Aja hinner inte skriva så mkt mer nu, för nu ska jag sätta på mig bikinin, smörja in mig och gå ner till stranden ! :D

Puss!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0