Hello

Jag har, som ni kanske märkt varit "lite" (MYCKET) ilsken av mig den senaste veckan. Och har inte kunnat blogga om det, eftersom jag inte kan berätta anledningen till det.. Det är lite saker som har hänt.. Och det känns så cp att sitta och blogga om annat när det är i princip det enda jag går och tänker på just nu. Kan inte släppa det.. Sen har jag inte så mycket tid att blogga nuförtiden heller, men jag lovar er att när jag får ny motivation så ska jag börja blogga en massa igen!
Den 23 Oktober åker jag och hälsar på Pappa min! :) Det ska bli SÅ skönt att komma bort. Och då lovar jag att börja blogga igen och blogga därifrån (om jag inte börjar blogga innan då! :D)

Men for now så har jag inte så mkt att skriva. Det är klart att jag kmr försöka check in ibland ändå :) Det blir som det blir helt enkelt! Men jag tänkte bara försöka förklara den s.k. "bloggtorkan" lite !!

Puss på er ! <3
/Paula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0