Partykväll !

Hej!!
Idag är det Söndag och det är väldigt dystert väder ute. Jag skulle inte brytt mig om jag inte var tvungen att gå ut i det här vädret, vilket jag är för att jag ska till dansen snart..

Igår var en lyckad kväll! Spårad, men lyckad !! Min kära Nishat fyllde år för en vecka sen, så hon hade sin födelsedags middag/chillfest igår. Det var jätte kul, med skönt folk; bara dom närmaste och bra musik! Efter nishat så bar det iväg på "efterfest" hos Joel. Det var också kul! Allting slutade men att jag promenerade hem i mörkret kl. 5 på morgonen! Men joel bor nära mig så det var ingen lång sträcka :). Vi skrattade, vi dansade, vi sjöng, vi var glada!: Bättre än så blir det inte ! :D
Inga bilder togs igår "tyvär" så jag har inget kul att lägga upp.. Men det ska ni nog mest vara glada för ;P

Jag har prov i Källkritik, Historia B imorgon, så idag (förutom att dansa) ska jag plugga hela dagen! Booring..

Nu ska jag göra mig i ordning och åka till dansen.. Hmh..

Jag har lugnat ner mig lite nu (de senaste 2 inläggen).. Men it's not over. Och idag kommer att bli en jobbig dag!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tänkte på dig, hoppas det gick bra gumman!

2008-10-05 @ 22:34:19
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0