Kräftskiva

Yes, igår slängde jag och tjejerna ihop en kräftskiva! Jag kom till nishat vid 4-5 tiden och så bakade vi paj, dukade och fixade. Vid 7 hade nästan alla kommit och vi drack bål och satt och åt och pratade heela kvällen under filtar på nishats baksida!  Trrrevligt! :)


2 av de 3 värdinnorna ;)




jag gillar att retas med jennyfer :P

lite suddig men men.. här är the two retards som jag spenderat de 2 senaste dagarna med. vart uppe hela natten och analyserat och diskuterat med, och flummat och skrattat som vi gör bäst :D hahah..

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra middag :):) / Sevgi

2009-08-25 @ 19:11:58
Postat av: Paula

Bara för vi hade så bra sällskap ;) haha

2009-08-25 @ 22:04:31
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0