mymomisthebest

Mamma kom hem nyss, efter att ha jobbat hela dagen. Jag säger att jag mår dåligt och har ont i halsen och är täppt i näsan osv. Så tjatar jag lite på henne, så åkte hon och köpte glass åt mig ! :D Då blev jag glaaa igen ! Världens snällaste mami! ♥

Sen hade hon pratat med en läkare också, som hade sagt att det inte är så konstigt att jag är extra mottaglig mot bakterier osv. nu när jag precis haft svininfluensan. Så sa han att jag måste ta det lungt framöver, så att det kan gå över helt. (boooring!) Men men, jag är ju fan extra mottaglig utan att ha haft svininfluensan, med världens sämsta immunförsvar, så nu är jag vell dubbelt så mottaglig eller nått.. Eftersom jag, som ni märker, är sjuk HELA TIDEN!

Så nu när jag har ätit min glass (Magnum temptation mmmmm! ) så känns det lite bättre i halsen faktikst! Men jag är TRÖTT på att ta det lungt! Jag vill ut och göööra nått ! Det är fyfan min sista vecka av sommarlovet!! Men i guess att det är bra att jag vilar nu, så jag inte blir sjuk igen när skolan börjar!


Sommarens godaste glass! Jag lovar!


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0