Reggae Warm Up!

I know i know, dålig uppdatering.. Men här får ni en liten update!
I Söndags jobbade jag, och sen firade vi bror min på kvällen som fyllde 16 år! Damn, han är inte så liten längre! Eller, han kommer alltid vara 10 år i mina ögon men han är till och med längre och starkare och större än mig nu! Haha i remember those days när jag kunde slå ner han om jag inte fick som jag ville. Hehe, det var tider det.

Måndagen spenderades med michelle, som jag inte träffat på hundra år. Jag fick se alla hennes L.A och Hawaii bilder!! Det såg helt underbart ut! (Obviously!) Sen åt vi jordgubbar och drack te och pratade igenom livet hela kvällen. Haha..

Igår så var jag ute och åt med mamma på Svenssons och sen fikade vi på Cafe linné! Det var jätte mysigt. Tjejkväll med bara Mamma och jag !
Sen tror jag att jag håller på att bli förkyld IGEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! Ni vet by now hur ofta jag blir sjuk och hur arg jag blir på mitt piss immunförsvar varje gång för att jag är sjuk så ofta, så det lilla agressionsutbrottet behöver jag inte skriva ner.. Men jag har typ ont i halsen och nyser hela tiden. INTE kul då det händer en massa kul den här veckan! Inte för den här förkylningen (om det nu är en förkylning) kommer stoppa mig!
Idag blir det Reggae Warm Up på framfickan.
Sen Torsdag, Fredag, Lördag blir det Reggaefestivalen!
Och som sagt, även fast jag inte skulle komma in så kommer jag vara i närheten och ha AS kul! I promise you! :)


Här är en bild från förra årets reggaefestival! Olivia, jag, Jennyfer, Madde, Vickie, Ullis och nån random kille i fram!

Nu ska jag upp och äta frukost!!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0