Last day of summer

Idag har jag massa saker som måste hinnas med! Jag ska: Åka ner på stan och träffa michelle och nishat, köpa DC öppet hus band?, köpa nautilus kort (yes, antingen idag eller imorn :D), köpa anteckningsböcker och skolgrejer, Städa salongen åt mamma (det får jag göra ikväll) och fixa lite andra småsaker.. Jag har även nyss vart och solat med Rasmus.. haha busigt, men jag kände mig så himla blek imorse så jag höll på att spy på mig själv.. Och då tänkte jag att såhär blek vill jag inte vara när skolan börjar, vilket är imorrn (Jag kan inte fatta att sommarlovet är slut!).. Så jag försökte sola ute lite, men det kom massa moln hela tiden och det var kallt, så då cyklade jag till salongen och hjälpte solen på traven lite ;)



Nu ska jag hoppa in i duschen ..
Lateeerz ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

busigt...?

2009-08-23 @ 16:18:39
Postat av: Paula

i don't know, jag var i ett busigt mood när jag skrev det :P

2009-08-23 @ 18:04:43
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0