shoes shoes shoes

Idag har jag varit och hämtat ut paket i gottsunda. Kost tillskott, som är bra för min hy! Typ vitamin B5 eller nått tror jag det är.. Sist jag åt det blev det mycket bättre. :) (You interested? Go here --> Clearly Gone ) Så det ska jag börja ta nu igen, tre gånger om dagen, och hoppas på det bästa! Cause i'm sick of my skin problems now! Funkar det inte så har jag ändå tid hos acne kliniken om typ 1½ månad.. Så det löser sig vell förhoppningsvis!

Efter gottsunda så var jag hemma en snabbis och sen blev det stan med Julle.. Jag prövade paljett tightsen (förra inlägget), och dom var as balla. Men de fanns inte i min storlek (och det såg mongo ut när dom var för stora) så tyvär :( Men istället så köpte jag ett par leggings med nitar på :D , och dom var as coola! Skorna fanns dock inte i affären här i uppsala, så ska jag köpa dom så blir det på internet.. Sen har jag även blivit kär i ett par andra skor idag också. Ett par stövlar från din sko. As grymma! Liknar ett par från topshop, som dock är mycket snyggare, men dom här var också riktigt snygga!

Här är dom från H&M (som jag starkt funderar på att beställa hem.. (Mamma kommer dock döda mig, hon tycker att jag har för mycket skor.. Men då försöker jag förklara för henne att man KAN inte få för mycket skor!)


Och här har vi dom från din sko! (som är lite mer höstvänliga! so thats good.. men dom är även dyrare.. :/)


I WANT BOTH!
If i was a rich girl, nananananananananananananananaaaa.. a ni fattar.

Men nya höst stövlar ska det bli, så vi får se helt enkelt! :) Hur som helst så var det mysigt att träffa julle, it's been freakin aages ! Vi fikade och did some catching up! Me liike! Det började dock spöregna, och jag i mina gladiator sandaler och shorts började frysa som fan! Me don't like! När jag redan är förkyld lixom .. Men jag hade som tur var mitt Marc Jacobs paraply som jag fått av michelle! :D Yaay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0