BILDBOMB! De fruktade partybilderna..

Craziness! Idag fick jag tove's aiya napa bilder. Altså de flesta fest/kväll/natt bilderna. Här kommer lite blandade bilder, både flygplats&strand bilder och även lite galna partybilder. Men dom galnaste håller jag för mig själv! ;)


(HAHA har aldrig sett mig själv se så överdrivet glad ut ! xD Vilka tjockis-smiley-kinder!.. Och nej jag håller inte en cigg i handen, det är hotellnyckeln! haha)

(Jennyfer ♥ alla fläktar i hela aiya napa!)

(hah, don't ask... craziness som sagt!)

våra fellow uppsala bor kom ju, som sagt. och här, ännu ett bevis: Jennyfer är kär i fläktar!

Partycrew (iaf en liten del av oss)
castle club . nit power!

Sista kvällen. Middag med barbara-"familjen"

Sliten som fan sista dagen vid poolen, och med lite swineflu på det : Woho! Typ första gången jag fick i mig en hel sallad! Värmen och svininfluensan tog bort aptiten rejält där nere!


Kommentarer
Postat av: jennyfer

HAHAH fyfan va kul :D jag vill också ha bildernaaa!



och ohyes, jennyferhjärtafläktar <3

2009-08-23 @ 20:13:31
Postat av: Paula

Hahah i know ! :D

2009-08-23 @ 23:13:21
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0