DCföreställning@UKK

Hello! Idag har jag varit på Musikens hus heela dagen! Dansuppvisningen var nämligen idag, och jag jobbade där sen 09.00 imorse, tills nu när showen slutade, någon gång vid 21.00! GISSA om jag är trött! Mina ben orkar typ inte bära mig längre! Sen klockan 9 imorse har jag sprungit runt i musikens hus och hållt reda på dansare, släppt in dansare i deras loger, suttit i ett teknik rum (med tusen knappar och sladdar) och ropat ut i högtalarna vilka som ska in på scen, släppt in rätt grupp vid rätt tid på scen osv. OCH dansat på genrep och 2 föreställningar! Som sagt... I'm so tired now! Men det var Jävligt kul, som vanligt!!

Min syster knäppte lite kort när vi dansade, men dom satt rätt långt ifrån och korten vart lite suddiga och så. Men jag kan lägga upp några sen ändå, även fast dom inte vart så bra.. Förhoppningsvis tog DC också kort, som dom förhoppningsvis lägger upp på hemsidan. I sånna fall kanske ni kan få se lite bättre kort!!.. Men inte nu iaf, för nu ska jag soovvaaa!

Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0