Tisdag

Efter min onda huvudvärk hela dagen så har jag försökt vila typ hela kvällen! Jag hoppas att jag mår bra imorgon! Det Måste jag. Viktiga saker händer inom den närmaste veckan, och störst är det i början på nästa vecka!! Och detta kräver att jag MÅSTE vara frisk! Annars går det inte! Jag vill fortfarande inte berätta för alla. De närmaste (och några fler) vet, och så kommer det att vara tills nästa vecka. Det känns bäst så :)

Det är fortfarande en MASSA snö ute, och för första gången på många år tycker jag faktiskt om det! Jag Hatade snö förut, men i år känns det bara mysigt av någon anledning! Haha det kan ju ha att göra med att jag faktiskt lärt mig att klä på mig varma kläder så jag slipper gå runt och frysa ihjäl! Idag frös jag ingenting! Men jag har insett att man ska fan upskatta snön! Det är SÅ mycket bättre än slask, eller regn hela dagarna! Plus att det ger en himla mysig julkänsla också! Hoppas det stannar kvar till nästa vecka då! :D För det var vell några år sen vi hade en riktigt vit jul här i Uppsala?


Nu ska jag gå och ta ett varmt bad och sen gå och lägga mig tidigt! Eftersom jag inte riktigt är på topp så mår jag säkert bättre av mycket sömn!.. Lets hope so!

Godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0