Sleeep

Jag är så sjukt trött idag, jag vill bara gå och lägga mig! Men jag måste som vanligt plugga :( .. Hela dagen har jag varit helt sömnig och jag erkänner att jag faktiskt somnade till lite i soffan när jag kollade på Gossip Girl.
 Jag hade jätte mysiga drömmar i natt! Det var en dröm som kändes så himla verklig, och sen när jag
 vaknade så ba Neeej it was only a dream :( .. Men dreams come true right ? ;) I sure hope so!


I wanna sleep sleep sleep ! Trots att jag egentligen måste plugga så ska jag försöka komma i säng någorlunda tidigt idag! Men Madde berättade nyss för mig att vi inte hade någon engelska imorrn så det blir en liten sovmorgon för mig iaf! Skönt!

Nu, tillbaka till Samjuridiken..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0