Stress

Skrev inlägget för några timmar sen. Men vimsig som jag är så glömde jag att publicera det.


Hello! I'm tired! Jag skulle slutat tio över fem idag men vi fick sluta runt tjugo i istället! Det var skönt! Jag åt precis middag och det var spaghetti och köttbull/tomatsås eller vad det heter, fast det var inte så gått för av någon anledning så hade min mammas pojkvän fått för sig att ha i skinka i den , typ i små tärningar (!?) , så det smakade skit! Jag höll på att spy typ! Hur tänker man då? Att kombinera köttbullar, tomatsås, spaghetti och Skinka!?!? Han vet att jag typ hatar när grejer smakar "gris" så why the hell förstöra maten sådär? Ibland känns det som att vissa människor gör allt för att försvåra ens liv och göra det jobbigt för en. Så nu sitter jag här och äter oboy gegga istället. Mycket godare! ( ja, jag är 6 år :P)

Tänkte bara check in lite innan jag börjar skriva uppsats! Jag bryr mig inte hur dålig den blir, eller hur lång tid det tar förutom att den SKA vara klar och inlämnad imorgon! Det här klarar jag! Yess !! För er som undrar vad jag skriver om så skriver jag en Samhällskunskaps B uppsats som handlar om Guantanamo Bay och Mänskliga rättigheter. Vilka mänskliga rättigheter som har kränkts där de senaste åren osv. Jag kanske har berättat redan vad jag skriver om ?? I don't know i'm confused! Har för mycket on my mind!! Fyfan vad skönt när jag är klar med den här jävla uppsatsen!! Eller nej då har jag ju massa andra prov och en fet Historia uppsats som ska skrivas också! Ush, 2an suger! För mycket att göra!

Wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0