The growing up part

Hej! Åh vilken vacker dag det är idag. Blå himmel. Solen skiner. Snön är nästan helt bortsmält. Fåglarna kvittrar. Små knoppar börjar dyka upp på alla träd och växter. Värmen är här! Våren är här ! NOT ! Jag är skit irreterad. Jag som på riktigt trodde att vi började gå emot varmare tider men neeej. Den riktiga beskrivningen av idag är: Vitgrå himmel. Ingen sol, snön öser ner. Lagret snö på marken blir bara tjockare och tjockare. Det är minusgrader, fruset och KALLT ute! BLÄ!

Jag vaknade vid halv 11 imorse. Jag gick upp och åt frukost. All bran med mjölk, yuum! Efter frukosten så gick jag ner och började göra mig i ordning till dansen. Klädde på mig, sminkade mig m.m. Och just nu så skulle jag egentligen ha gått till bussen men vet ni vad jag kommer på i sista minut? Att det inte är någon dans idag! Eftersom att det är sportlov! Gaanska ovärt ! Jag kunde typ sovit tills nu! Aja , så nu sitter jag här helt klar att åka någonstans, men ingenstans att åka. Hehe jag borde kanske åka till stan och köpa en ny foundation (för min är helt slut) men jag är för lat helt enkelt. Och så orkar jag inte ta mig utomhus i det här skitvädret! 

Aja enough av mitt klagande..
Jag borde inte klaga överhuvudtaget faktiskt för IMORGON FYLLER JAG 18 ÅR !! :D I'm SO Happy! Finally kommer dagen man har längtat efter sen man var typ 14. Eller nej , man har vell alltid längtat. När man var liten längtade man till när man blev Stor. Man hade it all figured out. Vad man skulle bli när man blev stor. Vad man skulle göra när man blev stor. Yet here I am och jag har inte en jävla aning om vad jag ska bli eller vad jag vill göra med mitt liv. Men som sagt, imorgon blir jag i allafall Stor! Sen alla responsibilities som kommer med paketet vill jag inte ens tänka på. Känns inte riktigt som jag är redo än.. Jag vill fortfarande att mamma ska följa med mig till tandläkaren och doktorn. Jag vill fortfarande att mamma ska tvätta mina kläder. Jag vill fortfarande att mamma ska laga mat åt mig. Får mammor göra sånt till sina stora barn?
Hoppas det! Fast om jag hade en inkomst, altså ett jobb, så skulle jag nog inte ta så lång tid på mig att flytta ut. För vissa saker går mig på nerverna med att fortfarande bo hemma.. Men det kommer vell när det kommer. Imorgon så är jag hur som helst officially a grown up! (I sverige iaf)

Nu ska jag gå och titta varför min vovve skäller :) Han kanske saknar mig för mycket..



Puss ! ♥

Kommentarer
Postat av: Safi

GRATTIS PAULA PÅ FÖDELSEDAGEN :D :D :D

2009-02-23 @ 02:40:32
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Safi

GRATTIS PAULA PÅ FÖDELSEDAGEN :D :D :D

2009-02-23 @ 02:40:49
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Paula

TACK ! :D

2009-02-23 @ 20:15:49
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0