Uppsats

Hello! Monday today och jag är sjukt seg! Har haft 3 lektioner idag, engelskan var inställd. Så jag åkte till skolan klockan 8 helt i onödan! Drygt! Jag började vid 10 någon gång. Jag kunde inte sova igår, som vanligt, så jag låg och vred och vände på mig till 2 nån gång. KUL! Typ 4 timmars sömn! Och nu måste jag skriva uppsats ! Blää, jag längtar tills den här veckan är över! Jag har så mycket just nu; Sam-uppstatsen. Sam-juridikprov, Naturkunskapsfrågor som ska in, Spanska läxa m.m! Hur mycket tror dom att vi klarar egentligen?? Plus att jag mår skit illa just nu och vill bara sova.. Det kanske får bli en liten nap innan jag börjar skriva på uppsatsen..



Nu ska jag sluta klaga..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0