She's livin' her life

Tjabba ! Jag har precis ätit värsta goda middagen! :) Haha eller det är inte direkt alla som skulle klassa den som "värsta goda" men jag tycker det ! Jag typ en sallad innehållande matvete, sockerärtor, champinjoner, röd paprika, tomat, sallads blad (fast inte isbergssallad, utan mindre och grönare) och typ sånna där hert cuverts (eller hur det stavas) med asgod sås till och även lite kött.. Åt dock inte upp allt kött.. vet inte vad det är med mig.. Men nu är jag SPRÄNG mätt iaf! Ja jag är konstig och tycker mest om sånna där konstiga maträtter. Jag väljer det före Pizza ANYDAY!

Jag pratar med Syster min på msn just nu! Hon berättar om allt dom har gjort hitills m.m. Typ kollat i affärer, vart i Soho, Times Square, fifth avenue m.m. Aaw jag vill också vara i New York med Pappa och Andrea och bara typ chilla i en vecka!
I guess i'll have to get myself a job first ! Sen faan ska jag åka och hälsa på henne! Så FORT jag har pengarna!

New York Midtown. Yup, här hänger min Syster och min Pappa om dagarna just nu.
Fast imorgon flyttar hon in på Campus på Long Island..
She's livin her life! jag är LITE avis! We'll all get there i guess..

Nu ska jag prata vidare med henne .
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0