Blueberry & Rasberry Muffins


bild lånad från google

Jag och Andrea kollade på Seventh Heaven (bästa programmet ever ;P) nu på morgonen, där dom bakade muffins. Så blev vi lite sugna så vi bestämde oss för att också baka muffins. Det blev blåbär och hallon muffins, och vi funderar på att göra nån sorts frosting till också! :) Då blir dom ju mycket godare :D Det är mysigt att bara ha Andrea hemma, och inte resten av storfamiljen! För när man är så stor familj så får man aldrig lite lugn och ro (vilket jag ifs. har fått i en vecka nu, men det är roligare när man har sällskap!) So anyways, det är mysigt!! Nu vet jag inte riktigt vad jag skriver längre, jag bara babblar.. Men have a nice day! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0