Harry Potter



Jag har varit jätte taggad på att se Harry Potter hela veckan. Så ikväll kanske jag ska se den. Ja jag är en Harry Potter nörd och jag har självklart läst boken. Jag har läst bok 4, 5, 6 och 7. Alla på engelska ofcourse :)
Jennyfer smsade mig (efter att jag tjatat och tjatat att jag vill se den) och sa "..vi kanske kan gå på bio ikväll?". Jag: (likt ett barn) "Jaaaaaaaaa , Harry Potter Harry Potter !! :D " Hahah . Men man måste få ha sina barnsliga sidor också. Men det är sjukt, jag har så många kompisar som inte är ett dugg intresserade av att se den. Jag trodde ALLA älskade Harry Potter! :O
Haha i'm SUCH a nerd. But ii like it !

Nu ska jag upp och äta någon form av lunch.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0