Barnvakt



(I know, lite dålig fokus men.. )
.. Nu när det är kallt ute lever jag på te istället (för jordgubbar då)..
Där har vi btw en av två fina koppar som min mamma fick av mig i födelsedagspresent! :) Dom är stora, sköna att hålla i Och snygga som fan! Jag älskar stora koppar!

Har suttit barnvakt till lillskiten hela kvällen. Lillebror med andra ord :P.. Och jag som skulle plugga har Inte fått något gjort idag heller.. Så imorgon gäller det ! Då MÅSTE jag tvinga mig själv! Jag ska även, med madde och julia och mathilda, åka och träffa "chefen". ;) För vårat sommarjobb då.. Jag börjar jobba om en vecka, madde börjar den här veckan. Så nu får jag hoppas på bra väder hela sommaren, cause i'm spending it outside vid ett jordgubbsstånd!  



Nu blir det movietime med sis ♥

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0