Chill, Party or Movienight?

Aloha ! Nu har jag kommit hem från studentmottagningen. Jag fick diska lite, fixa lite med maten, stoppa blommor i vaser och servera lite förrätt. 3 timmar. Lättförtjänta pengar med andra ord ! :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen sätter jag mig på en bar med Andrea och hennes New York buddies som kommer till Uppsala ikväll, eller så går jag ut och partar, eller så stannar jag hemma. Vi får se helt enkelt, jag har inte bestämt mig än. Men imorgon måste jag upp och plugga så det får inte bli en allt för vild natt ;P



Fast ganska partysugen är jag nog ändå ;D

Woho!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha. inte en vild natt.

2009-06-06 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0