det rullar på..



Ja, ni vet vid det här laget vad jag gör om dagarna. Idag har det varit sol though, så det har varit lite trevligare :) Många pratglada kunder idag också. Haha jag har min favorit, en tant som har kört limousin i 22 år, som kommer ofta och står och tar en rökpaus vid mig. Mycket trevlig liten gumma :) Haha , nu kan jag allt om hennes barndom och om hennes barn osv. Haha :D Trevligt trevligt. Men nu ska jag hoppa i säng, för jag ska upp och jobba imorgon med ! I know, det blir inte så intressant att läsa om, men jag ska försöka klämma in lite annat så fort jag kan, men just nu kommer jag hem väldigt sent och åker ganska tidigt. Men it's worth the money, så än så länge känns det bra. Men bloggen lider ju lite som sagt.. Men wtf :) Klaga om ni lider för mkt ;) hahah..

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0