Heavy Rain

And so it continues.. spöregnet.. Men somehow it doesn't bother me. Allt jag vill göra nu, innan jag börjar jobba är att koppla av, och det är precis det spöregnet tillåter mig att göra. Jag behöver inte ha en excuse för att inte åka och bada, eller gå runt på stan, eller andra aktiviteter som man gör när det är fint väder. Utan jag kan simply sitta i mitt fönster med varmt te och läsa twilight. Fast nu är det nästa boken, New Moon istället! :)


Bild lånad från google

So that's more or less what i've been up to. Kanske blir en promenad i regnet under mitt rosa paraply också, för jag känner att min kropp vill göra annat än att sitta på ärslet hela dagen. Jag ska nog rota fram mina gummistövlar nu, som by the way är as balla!

Puss !

Wonderful. Mulet och kanske regn imorgon när jag ska jobba också! :(

Alla väderprognoser säger ju olika som vanligt, vissa säger att det ska vara runt 9 grader och lite regn och andra säger att det bara blir mulet och att solen eventuellt tittar fram lite. Vi får hoppas på det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0