Mitt liv som jordgubbsförsäljare

Yup, det börjar imorgon. Det kommer probably vara kallt som fan så jag ska ta med mig skit mycket kläder! Julia börjar också jobba imorgon så vi ska åka dit tillsammans typ 8.40 imorgon! Så i have to go to bed early today, så att jag orkar!

Hahaha visst passar jag in ;P



Så KOM och köp jordgubbar av mig nu! I Upplands Väsby vid McDonalds och 7eleven. Eller vid Upplands Väsby centrum, där står Julia. Men det går lika bra vid Ikea här i Uppsala där min kära syster eller Sofia står! :)
Haha vilken bra reklam jag gör ;P I should get paid for this .. haha .

Wish me luck!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Lol, bilden!

2009-06-14 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0