Party at Julles

Hej! Allt jag har att säga om gårdagen är spåår ! Nejdå.. Det var väldigt trevligt, men som sagt så spårade det ganska mycket i slutet. Nu ska vi inte gå in på detaljer men jag kan bara berätta att en vild party kväll på landet med massa oinbjudna människor kan leda till allt ifrån bråk, blod och krossade rutor. No more details!  Men sen senare på natten när nästan alla hade dragit så blev det en jävlans bra stämmning igen! Hahaha en natt med sköna människor och mycket skratt!  :) Sen att städa idag var inte lika roligt. Men men.. Jag åkte från julia vid 4-5 tiden idag. Så kom jag hem och tog en behövlig dusch. Sen har jag inte gjort så mycket mer.. Ätit middag och diskuterat gårdagen lite på telefon :P ..

Ikväll blir det nog chill kväll här hemma. Jag vet inte om jag orkar nått annat! Plus att jag måste upp tidigt imorgon och plugga och dansa! Så efter gårdagens bravader så är det nog bäst att vila upp mig lite ;P


 

Ja det var vell allt jag hade att säga just nu :)
 Puss hej ! <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Sounds like fun! haha

2009-03-07 @ 22:56:15
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0