Andrea's Homecoming Party




Här är lite bilder från i onsdags. Det började som sagt med en middag, med familj och familjevänner. Och sen vart det bj på kvällen med sis och hennes kompisar.

1. Släkt och vänner vid middagsbordet. 2. Camilla och Paulina på balkongen. 3. Flum vid middagsbordet. 4. Paulina och jag :) Hon har kännt mig since day 1! Det ni! 5. Kusinerna var också här! Det var mysigt, jag har inte träffat dom på hundra år! Jag saknar dom! 6. Jag under en filt på balkongen. 7. Efter ett tag blev det för kallt på balkongen så vi flyttade in. 8. Jag och big sis på bj (she's gonna kill me för den där bilden) 9. Jag in på småtimmarna.. :)

Nu ska jag gå och kolla om Andrea har vaknat. Och har hon inte gjort det än så tänker jag tracka henne tills hon gör det! Hon är fan värre än pubertetsbroshorna på att sova! Hahah :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0