Stepping baby

Hello. Religionsprovet gick as bra, och jag är riktigt stolt över mig själv. Eller nej, jag är inte stolt över mig själv(som skjuter på plugget till sista sekunden), utan snarare över min inlärningsförmåga. Jag har halvsovit på alla hinduism lektioner på religionen, och jag pluggade ingenting igår. Sen åkte jag till skolan, pluggade i typ 45 minuter innan provet, och sen gick jag och skrev det och så gick det bra!! MYCKET bättre än förväntat! Awesome! Jag önskar att det alltid kunde vara så. Men nej, min hjärna typ väljer vad den vill ta in och vad den inte vill ta in.. Haha

Efter skolan så var jag på dansen. Popping med Erik idag. Och det gick också förvånansvärt bra! Jag har vart där typ 3 gånger, och på en lektion satte jag hela koreografin till uppvisningen. Eller ja , introt till våran "stora nummer". Det är ett stepping intro och det kommer att bli skit coolt!

Mina dans tjejer! Btw så har vi dansjobb nästa vecka på en modevisning i tierp (av alla ställen?) haha. Men det ska bli kul! 

After le daance mötte jag upp Selma och Johanna och vi gick och åt middag på panini, för att vi var tvunga att Fira en sak! Jag måste bara säga att I am really proud of my friend right now! Så därför var vi ute och firade lite! :) Det var mysigt!!

And now: Sleepy time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0