Mysdag!!

Hello! Jag har haft världens mysdag med Selma och Johanna! Det började med loppis imorse! Det var inte så mycket folk idag eftersom alla julmarknader och sånt började på stan idag. Men jag blev ändå av med lite skit och fick ihop lite pengar! :) 

Efter loppisen så åkte vi hem till mig och åt nybakta lussebullar och pepparkakor och lyssnade på jullåtar! Lite adventsmys sådär :D! Sen fick vi en liten impuls att åka till Adventsfyrverkerierna, som vi egentligen hade tänkt skippa. Så 10 minuter senare stod vi utanför bilen och kollade på fina fyrverkerier! Sen vart det en snabbis till Gränby Centrum, sen fick jag skjuts hem :)



Mamma har även julpyntat här hemma idag! Så nu har jag värsta julkänslan! :D Åh i love this! Not nessecarily just julafton, utan mest the time leading up to it! Älskar känslan helt enkelt. Julmusik. Julfilmer. Julbak. Julpynt osv! Bara därför ska jag ladda ner mina favoritfilmer nu! Julfilmer altså. Kollar på dom varje år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0