Norah Jones


Norah freakin Jones everyone. Tryck upp spotify. Sök: Norah Jones Come away with me. Klicka er in på albumet Come away with me (inte bara låten av samma namn) och njut av ca 40 minuters chillmode awesome musik, och av hennes sköna röst. (Jag vet att jag har bloggat typ oroväckande många gånger inom typ en timme nu..läs: i'm bored)

By the way så klantade jag mig idag igen. Jag tror aldrig att jag vart så klantig som jag vart de senaste dagarna. Jag skar mig by the way både idag och igår när jag skulle skära sallad. PÅ SAMMA FINGER!? Bra!..Hur lyckas jag?   Men det var inte det klantiga jag skulle berätta om. Jag missade min sånglektion idag! Omedvetet ofcourse. Jag hade helt glömt bort det! Och jag har vetat i typ 2 månader nu att jag skulle ha min sista den 4 NOVEMBER. Jag har längtat, tänkt att jag ska hoppa över halva dansen som var idag för att gå på den. Allting var planerat och så glömde jag bort det! Jävla bajs! Det sjuka är att jag och Selma pratade om det senast IDAG!? Jag orkar inte meed mig själv längre! Glömmer bort saker och klantar mig hela tiden!!
Aja, Hoppas hon ger mig en ny tid nu! :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

i agree, hon är dunder!!!

2009-11-05 @ 14:51:36
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Paula

Oh yes she is!

2009-11-05 @ 15:55:37
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0