party all night

Hello! Igår hade jag och tjejerna sjukt kul! Vi åt middag hos michelle och sen bar det av till stockholms nation. Vi dansade en massa, drack ett glas vin eller två (eller tre fyra för vissa :P inte mig dock) och sen vid stängning så drog vi en snabbis till orange och dansade lite salsa också. Sen vart det gratis taxi hem till Sevgi. Haha no comment.



Ikväll blir det ännu mer firning. Utgång ikväll med, fast nu är vi ca 12 tjejer ! Ska blir kul! Lite middag hos födelsedagsbarnet innan också. Trevligt trevligt! This is sooo what I need right now!

Nu ska jg hoppa in i duschen och tvätta mitt skabbiga hår. Om ni frågade om sist jag tvättade det så skulle jag ljuga.. Haha så ILLA är det. Världens fräshaste tjej? Javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0