This time of year



Imorse, när det var mörkt och dimmigt ute, tände jag ljus när jag åt frukost..drack chai té.. och faktiskt, även fast det är tidigt, så börjar jag känna lite julkänsla! Är det för tidigt?.. Men faktiskt, det är bara ca 6 veckor kvar till julafton! Jag lovar, det kommer att gå hur snabbt som helst! ... Och jag måste erkänna en sak.. Jag har faktiskt börjat lyssna på jul låtar! I know..lite väl tidigt som sagt, men i'm a sucker for christmas songs! Hehe. Och jag tillåter mig själv endast att lyssna på den runt jul! Så jag har längtat! Speciellt efter my favorite . Men ja, jag kan inte hjälpa det nu när det börjar bli mörkt och kallt ute.. Det påminner ju om julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0