Trötter

Okej, jag har klagat hela veckan på att jag vart trött, men det här tog fan priset! Jag känner mig så dum!
Inatt sov jag typ 8 timmar! Gick och la mig tidigt, just så att jag skulle få sova ut lite. Sen när jag vaknar imorse är det första jag säger: Varför är jag fortfarande så trööött!? Sen i skolan idag på typ sista lektionen somnade jag typ 5 gånger (not kidding!.. överdriver inte ens!!) Asså wtf is wrong with me? Men det är inte det värsta!!
Jag skulle egentligen dansa på Gotlands Nation idag, med dansgruppen. Men gissa vad som händer istället? Jag är hemma och sooover!?!? Jag deckade när jag kom hem och vaknade nyss! What IS wrong with me?? Haha..?



Nu ska jag lyssna på Christina på högsta volym och gå upp och äta någon form av middag! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0