trött & vims-paula

Hej! Idag är jag veery tired! VEM I HELVETTE VAKNAR 05.35 av sig själv!?!? Ja inte en normal människa iaf, vilket måste tyda på att jag är some kind of wierdo som jag alltid trott. Haha okej, flum :P Men ja, jag sov jätte dåligt i natt och när jag vaknade för femtionde gången vid halv sex så sket jag i att ens försöka längre och så gick jag upp!

Annars har min dag varit ganska bra. Förutom att jag gjorde typ världens klantigaste grej idag på första lektionen. Jag sitter och halvlyssnar på våran tråkiga socialkunskapslärare, och typ kluddrar i mitt block och halvtänker på massa annat, plus att jag försöker lägga in en smart kommentar ibland i deras disskussion om livstidsstraff osv. (måste ju suck up lite ;P)...
Så hör jag att han säger något i stil med "Ja men det här vill jag ta innan vi slutar.." och så börjar han babbla på om något annat. Jag hör "innan vi slutar" och tänker åh vad skönt att vi får sluta tidigt.. sen fortsätter jag leva i min egna lilla värld. Sen när alla börjar resa sig upp så tar jag mina saker och går till skåpet, där jag träffar en tjej i min klass som inte har socialkunskap och sätter mig och pratar med henne.
Efter ett tag...
Jag: "Vart är alla?"
Zimone (tjejen i min klass) "Jag vet inte, har ni inte lektion?"
Jag: "Nej vi fick sluta tidigare... eller?.. (tänker lite) Eller var det bara jag som trodde det? Nej då, haha så vimsig är jag inte."
Jag skickar sms till Madde "Vart är ni?"
Madde "På lektionen haha :P"
Jag "HAHA jag trodde vi fick sluta"
Madde "Hah nej vi hade rast bara"
Jag "Jag är lite borta haha"
Madde "Som vanligt!"
Zimone börjar asgarva åt mig och jag ba vafaaan jag orkar inte med mig själv! Jag är så vimsig! Sen när vi ska ta fram böckerna till religionen så öppnar jag mitt skåp .. "Hmm.. Jag undrar vart min religionsbok är.." Då börjar hon skratta åt mig igen.
Jag vet inte hur jag lyckas!! Allt jag har att säga i försvar är att min Mamma är likadan så jag har nog fått det från henne! Men ja, frågar du dom i min klass så kan dom nog berätta att jag är väldigt glömsk, klantig och vimsig! Dom brukar skratta åt mig. :( haha


Kommentarer
Postat av: Andrea

jag är också så...

2009-10-08 @ 11:23:47
Postat av: Paula

i know, we got it from mom..

2009-10-08 @ 16:27:30
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0